2013年12月13日 星期五

東華三院獅子會幼稚園 PN Interview

1Y1M7D
上星期六龍BB 第二次PN Interview"東華三院獅子會幼稚園"!


當日約左12:45pm, 大概12:25pm 已經去到, 入到去先登記完就入左一間課室同其他小朋友一齊玩玩具, 玩左一陣就要全部小朋友由一位家長陪同入另一間課室, 課室入面已預先有兩排座位, 前一排就比小朋友坐, 後面個排就比家長坐, 可惜龍BB 吾肯自己坐, 要我抱住先肯坐定定! 兩位老師先同大家唱歌 Warm Up 下, 但龍BB 係完全無反應囉! 之後又叫小朋友坐去上堂既座位度玩枱上面D 玩具, 兩位老師就走去同家長傾下計觀察下小朋友, 龍BB 係第一個比老師問問題, 點之問問下龍BB 就開始坐吾定自己周圍走, 又走去隔離枱襯熱鬧, 重要全場6, 7 個小朋友得龍BB 一個走全場, 我就跟住佢行黎行去捉都捉吾住佢, 其他小朋友就乖乖咁坐定定! 之後老師可能吾想我咁監介就同我講, 依度得龍BB 一個識行所以佢周圍走係正常而吾係代表佢曳, 聽完依番話好似真係無咁監介喎......(自我安慰中)


玩完一輪老師就送左一包熊仔餅比每位小朋友, 當然包熊仔餅比我同老公消滅左啦, 因為有朱古力龍BB未食得住(奸笑)!


其實今次依間學校既地點老公吾係咁Like, 因為坐完MTR 都重要行一大段路先到, 所以老公話就算有offer 都吾會考慮!

3 則留言: